20 Ocak 2009

babasının kara kızı


canım kızım burda onla vakit gecirmeyi özlemişim cok onla oyun oynamayı uyumayı özlemişim cok saclarını okşamayı baba seni seviyorum demesini bana bakışını bişey isdemesini cok özlemişim seni kızım cok keşke heb yanımda kala bilsen aşkım benim yaşama sevincim mutluluk kaynagım canımın içi okadar tatlı baba diyorsun sarılıyorsun bana doyamıyorum babacım sana
hic gecmesin diyoruum günler aylar yılar ne kadar güzel şey baba olmak kızının olması canım kızım boncuk gözlüm kara kızım sana her gün sana daha cok alışıyorum biliyorum gideceksin yine yanımda ama inan bana bizi ayıranlar cehenemde yanacaklar babacıgım bir babayı evladından ayırdıkları için bana yaşadırdıkları acılar için cekecekler babacıgım sen hic üzülme babacıgım ben seni heb sevecem heb senin yanında olacam aşkım kızım sen benim canısın yaşama sevincimsin

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oğuz yazdıkların çok içten olmuş bende okurken çok duygulandım allah hiç kimseyi evladından ayırmasın inşlh. Rabbim kara kızını sana bağışlasın canım.